مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 07:302024-01-02بين الملل

کانال عبری: ارتش قصد دارد غزه را به مناطقی تقسیم کند که توسط قبایل اداره می شود


یک کانال رسمی عبری طرح ارتش اشغالگر پس از جنگ در غزه را فاش کرد که «شامل تقسیم نوار غزه به مناطقی است که توسط قبایل اداره می شود و مسؤولیت توزیع کمک های بشردوستانه را برعهده می گیرند».

- یک کانال رسمی عبری طرح ارتش اشغالگر پس از جنگ در غزه را فاش کرد که شامل تقسیم نوار غزه به مناطقی است که توسط قبایل اداره می شود و مسؤولیت توزیع کمک های بشردوستانه را برعهده می گیرند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه کان وابسته به رادیو و تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرد که بر اساس طرحی که ارتش اشغالگر طراحی کرده و روز سه شنبه در جلسه کابینه امنیتی ارائه می شود، نوار غزه به مناطق و نواحی تقسیم می شود که در آن هر طایفه یا عشیره ای یک ناحیه را کنترل می کند و مسؤول توزیع کمک های بشردوستانه خواهد بود.

این شبکه نوشت که این عشایر و قبایل شناخته شده برای ارتش و سرویس امنیت عمومی (شین بت) برای یک دوره موقت (بدون تعیین مدت) زندگی مدنی در غزه را اداره خواهند کرد .

این کانال گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به کمیته امنیت و روابط خارجی کنست (پارلمان) گفت: گفت وگو درباره تشکیلات خودگردان فلسطین به عنوان بخشی از اداره غزه، تا زمانی که این تشکیلات روند تغییر اساسی و زیربنایی را طی نکرده باشد، فایده ای ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانال عبری: ارتش قصد دارد غزه را به مناطقی تقسیم کند که توسط قبایل اداره می شود

کانال عبری: ارتش قصد دارد غزه را به مناطقی تقسیم کند که توسط قبایل اداره می شود