مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:102024-01-11سياسي

عبدالملکی: 43 همت سرمایه گذاری در مناطق آزاد انجام شده است


دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ارزش تقاضاهای سرمایه گذاری، در منطقه آزاد انزلی به حدود 43 همت ارتقاء یافته است، - به  گزارش خبرگزاری فارس از منطقه آزاد انزلی، جلسه ستاد جهش سرمایه گذاری این منطقه به ریاست حجت اله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و حضور محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور بررسی و پایش وضعیت کنونی تقاضاهای سرمایه گذاری ارائه شده به این منطقه از ابتدای سال جاری برگزار شد.

  حجت اله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در این نشست که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: از اسفند سال گذشته راهبرد اصلی در نظر گرفته شده در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معطوف به بازطراحی و تنظیم سازوکارهای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی متمرکز شده است.

وی با اشاره به مطالبه رییس جمهور برای جذب 10 میلیارد دلاری طرح های سرمایه گذاری توسط مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: با عنایت به ظرفیت ها و توانمندی های متنوع مناطق آزاد تجاری صنعتی کشورمان، این امر قابل تحقق است.

  مشاور رییس جمهوری با اشاره به اثربخش بودن بسته های سرمایه گذاری که از ابتدای سال تاکنون در مناطق آزاد تهیه، تنظیم و عرضه شده، افزود: در اثربخشی این روند، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالملکی: 43 همت سرمایه گذاری در مناطق آزاد انجام شده است

عبدالملکی: 43 همت سرمایه گذاری در مناطق آزاد انجام شده است