مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:422024-01-02سياسي

همایش «مادران قهرمان پرور» در 10 استان برگزار می شود


مینا بیابانی مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به ویژه برنامه های سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: اجلاسیه تجلیل از مادران و همسران شهدای جبهه مقاومت مهمترین برنامه این ایام است که در روز 13 دی ماه در حسینیه ثارالله شهر کرمان بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

وی گفت: نقش مادران و همسران در عرصه جهاد و حماسه بسیار پررنگ است اما در نیمه پنهان قرار گرفته لذا به منظور برجسته کردن نقش این بانوان، از مادران و همسران شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در سراسر کشور برای حضور در این اجلاسیه دعوت شده است.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: برنامه دیگری با عنوان مادران قهرمان پرور تدارک دیده شده که در این همایش از مادران سرداران و فرماندهان شهید و سرداران در انتظار شهادت، که الگویی برای دختران و زنان جامعه هستند، تجلیل به عمل می آید.

بیابانی عنوان کرد: همایش مادران قهرمان پرور در 10 استان که بیشترین فرماندهان شهید را دارند برگزار خواهد شد که شامل استان های تهران بزرگ، استان تهران، خوزستان، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران و خراسان رضوی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «مادران قهرمان پرور» در 10 استان برگزار می شود

همایش «مادران قهرمان پرور» در 10 استان برگزار می شود