مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 21:252024-01-16سياسي

جزییات حمله موشکی: شلیک 4 موشک از خوزستان به ادلب


فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 4 فروند موشک خیبرشکن از جنوب خوزستان و فاصله 1300 کیلومتری شلیک و با موفقیت به مقر گروه تکفیری در ادلب سوریه اصابت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص عملیات موشکی سپاه علیه مقر تروریست ها در کردستان عراق و سوریه گفت: رأس ساعت 12 همه کار ها با موفقیت انجام شد و دست انتقام الهی گریبان جنایتکاران را گرفت.

وی ادامه داد: امشب سپاه در یک عملیات ترکیبی در پاسخ به جنایات گروه های داعشی تکفیری که عده کثیری از هموطنان ما را در کرمان به خاک و خون بکشند توانستند از جنوبی ترین نقطه کشور و فاصله 1300 کیلومتری یکی از  مقر های مهم گروه های تکفیری را در منطقه تحت اشغال در ادلب مورد حمله قرار دهند و همزمان توانستند گروه دیگری را در منطقه شرق فرات که مرکز داعش است، مورد اصابت قرار دهند و تعدادی از داعشی ها را به درک واصل کنند.

وی افزود: 4 فروند موشک خیبرشکن از جنوب خوزستان به سوی مقر گروه تکفیری در ادلب سوریه با موفقیت شلیک شد.

سردار حاجی زاده تأکید کرد: از کرمانشاه هم 4 فروند و 7 فروند موشک هم از آذربایجان غربی به مقر صهیونیستی در اقلیم کردستان عراق شلیک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمله موشکی: شلیک 4 موشک از خوزستان به ادلب

جزییات حمله موشکی: شلیک 4 موشک از خوزستان به ادلب