مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:262024-01-18سياسي

شمار شرکت های دانش بنیان 60 درصد افزایش یافته است


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقدامات خوب مجلس، تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان بود که یکی از دستاوردهای آن رشد کمّی 60 درصدی تعداد شرکت های دانش بنیان در کشور و استان البرز در سال گذشته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، پنجشنبه 28 دی ماه 1402 در جلسه شورای اداری استان البرز که در سالن شهدای دولت برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب علاوه بر نامگذاری سال 1402 به عنوان رشد تولید و مهار تورم به همه ما ماموریت دادند ایمان و امید را بین مردم تقویت کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی امیدافزایی را در گرو رشد تولید و مهار تورم دانست و افزود: این اقدام مشارکت مردم در عرصه های مختلف را به دنبال خواهد داشت و در کنار پرداختن به این موضوعات نباید از تقویت ایمان مردم غفلت کنیم و باید به این وظیفه همگانی خود نیز عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارگزاران نظام اسلامی نباید درباره مسئله مذکور غفلت کنند، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب مجلس، تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان بود که یکی از دستاوردهای آن رشد کمّی 60 درصدی تعداد شرکت های دانش بنیان در کشور و استان البرز در سال گذشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار شرکت های دانش بنیان 60 درصد افزایش یافته است

شمار شرکت های دانش بنیان 60 درصد افزایش یافته است