مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:002024-01-16ورزشي

چند آمار درباره حج و ایثارگران قهرمان


سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در هشت ماه نخست سال جاری تعداد 4 هزار و 350 نفر به حج تمتع و کاروان ویژه و 7 هزار و 452 نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد میرکاظمی به ارائه گزارشی از وضعیت خدمات دهی به گروه های ایثارگری در حوزه ورزشی از جمله گروه های جانبازان بصیر نابینا و کم بینا، جانبازان ضایعه نخاعی، کانادین، شیمیایی، اعصاب و روان، بانوان جانباز در رشته های مختلف گلبال، شنا، تنیس روی میز، وزنه برداری، تیراندازی، تیروکمان، بسکتبال، بسکتبال با ویلچر، فوتبال روی میز، بوچیا، تنیس، تنیس روی میز در مسابقات ورزشی و کشوری پرداخت.

وی توضیح داد: 270 ایثارگر جزو قهرمانان ورزشی در عرصه های بین المللی و برون مرزی هستند و تا کنون 5 هزار و 700 شرکت کننده در مسابقات ورزشی کشور در رشته های مختلف ایثارگری حضور داشته اند.

همچنین 500 هزار نفر نیز در تمرینات ورزشی در رشته ها و گروه های مختلف ایثارگری و 700 هزار نفر در همایش های ورزش های همگانی حضور داشتند.

سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردویی به ارائه آماری از اعزام به حج تمتع و عتبات عالیات در 8 ماه اول سال 1402 پرداخت و گفت: 4 هزار و 350 نفر به حج تمتع و کاروان ویژه و 7 هزار و 452 نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند آمار درباره حج و ایثارگران قهرمان

چند آمار درباره حج و ایثارگران قهرمان