مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 19:152023-12-30سياسي

9 دی، زلزله سیاسی در سطح بین المللی برای حمایت از انقلاب است


مراسم 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم، اقشار مختلف مردم، مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی بعدازظهر امروز در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم 9 دی ماه سالروز به نمایش کشاندن بصیرت ملت ایران در مقابل با فتنه های علیه نظام، با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی بعدازظهر امروز در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

صدرالله بابلی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در ابتدای برنامه ضمن گرامیداشت روز نهم دی به عنوان روز بصیرت بر ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی اظهار کرد: در روز نهم دی، ملت ایران اسلامی چشم فتنه و فتنه گران را کور کردند و به تعبیر ولی امر مسلمین دست اراده الهی در این حماسه بزرگ کاملاً مشاهده می شد.

وی افزود: انقلاب ما برگرفته از قیام عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) است و اساس انقلابی که برگرفته از این مکتب باشد، خداوند متعال حافظ آن خواهد بود.

فرماندار سرپل ذهاب ضمن اشاره به قیام و کار بزرگی مردم میهن اسلامی در خنثی کردن توطئه های دشمن نظام اسلامی تصریح کرد: ملت ما در سال 88، با شعار هیهات من الذله، فریاد زدند که هرگز حاضر نیستند انقلاب اسلامی ایران که با رشادت و مجاهدت و فداکاری و خون مطهر شهدا به ثمر رسیده است را با کوچک ترین هجمه ای از سوی فتنه گران و دشمنان رها کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی، زلزله سیاسی در سطح بین المللی برای حمایت از انقلاب است

9 دی، زلزله سیاسی در سطح بین المللی برای حمایت از انقلاب است