مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:212024-01-01سياسي

سردار رضایی: تیراندازی در عروسی و عزا جرم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوشتر، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز در کمیسیون عملیات شهرستان شوشتر اظهار کرد: علی رغم مشکلاتی که در استان خوزستان وجود دارد اما کارنامه استان کارنامه موفقی است.

برنامه ریزی برای مقابله با سرقت های مسلحانه وی با تأکید بر اینکه در خصوص سرقت های مسلحانه باید برنامه ریزی و تلاش بیشتری صورت بپذیرد، افزود: تاکید بنده بر این است که تمامی مصوبات و دستورالعمل های ابلاغی در زمینه های مختلف باید به صورت کامل و دقیق اجرا شود تا به هدف نهایی برسیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سلاح و مهمات یکی از اولویت های رده های استان خوزستان است و به عنوان مثال معاونت اجتماعی می بایست نسبت به بدعت تیراندازی در مراسم عزا و عروسی واکنش اجتماعی گسترده ای داشته باشد.

 تیراندازی در عروسی و عزا جرم است وی با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد بگوید تیراندازی در مراسم عزا و عروسی رسم است بلکه این یک نوع جرم است، ادامه داد: این فرهنگ نیست بلکه این اقدامی غیرقانونی است و باید نفرات مجرم تحت تعقیب قرار گیرند همچنین بخش های مختلف اجتماع، سخنرانی های دانشگاه، صحبت جامعه شناسان و نظرات همه قضات می بایست از جمیع جهات قبح سلاح را برای مردم مشخص کند البته می بایست با اشراف اطلاعاتی دارندگان سلاح غیرمجاز را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رضایی: تیراندازی در عروسی و عزا جرم است

سردار رضایی: تیراندازی در عروسی و عزا جرم است