مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 19:102023-12-25بين الملل

امیرعبداللهیان: توقف نسل کشی صهیونیست ها رسالت فوری بشریت است


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران توقف نسل کشی و ماشین کشتار رژیم صهیونیستی و امدادرسانی به غزه را رسالت فوری و تاریخی بشریت، همه موحدان و انسان های آزاده خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حملات و جنایات صهیونیست ها در غزه و در واکنش به عملیات طوفان الاقصی بعد از گذشت بیش از دو ماه و نیم همچنان ادامه دارد.

حملاتی که بیش از 20 هزار شهید بر جای گذاشت و آنگونه که نخست وزیر رژیم اسراییل بنیامین نتانیاهو امروز دوشنبه اعلام کرد این رژیم نباید تا زمان دستیابی به پیروزی قاطع جنگ را متوقف کند.

صهیونیست ها در آستانه سال نو میلادی و در شب میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) نیز اقدام به حمله به اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه کردند که بر اثر آن بیش از 70 نفر از شهروندان فلسطینی اعم از غیرنظامیان، زنان و کودکان به شهادت رسیدند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه هم اعلام کرد که تعداد شهدا در این حمله به 70 نفر رسیده، اما با توجه به اینکه بسیاری از مردم همچنان زیر آوار هستند، احتمال افزایش شهدا وجود دارد، وی آنچه در اردوگاه المغازی رخ داده را نابودی کامل یک منطقه مسکونی خواند.

(اینجا بخوانید) حملات صهیونیست ها به اردوگاه المغازی واکنش امروز (دوشنبه) چهارم دی ماه سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ناصر کنعانی را به همراه داشت و او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: توقف نسل کشی صهیونیست ها رسالت فوری بشریت است

امیرعبداللهیان: توقف نسل کشی صهیونیست ها رسالت فوری بشریت است