مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 07:552024-01-06اجتماعي

برف مدارس 8 شهر آذربایجان شرقی را تعطیل کرد


مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: برف مدارس 8 شهر آذربایجان شرقی را تعطیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگجزاری فارس از تبریز، صابر صادقیان امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در شهرستان تبریز، مدارس نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه روز شنبه  16 دی ماه 1402 در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح غیر حضوری می باشد.

وی افزود: ضمنا اطلاعیه وضعیت فعالیت مدارس در شیفت بعد از ظهر نیز طی اطلاعیه ای دیگر به اطلاع همکاران، اولیا و دانش آموزان گرامی خواهد رسید.

صادقیان خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که امتحانات داخلی در مناطق ذکر شده لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد گردید.

وی گفت:  در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش ها به صورت مجازی برگزار می شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف مدارس 8 شهر آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

برف مدارس 8 شهر آذربایجان شرقی را تعطیل کرد