مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:452024-01-07سياسي

اسلامی کردن شهرها یکی از وظایف شهرداری ها


سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ضمن اشاره به وظایف شهرداری ها اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری ها اسلامی و اخلاقی کردن شهرها است.

- ایسنا/گلستان سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ضمن اشاره به وظایف شهرداری ها اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری ها اسلامی و اخلاقی کردن شهرها است.

مهندس سید محسن حسینی در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با بیان اینکه اسلامی شدن شهرها در امر به معروف و نهی از منکر می تواند بسیار کمک کننده باشد، عنوان کرد: این موضوع در گردهمایی ماهانه شهرداری ها با حضور دبیر ستاد در میان گذاشته شده و رابطی در این خصوص در شهرداری ها تعیین می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان در این جلسه و در خصوص ابعاد مختلف امر به معروف و نهی از منکر نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت: وظیفه این ستاد پیشبرد جامعه به سمت پاکیزه شدن و اعتلای اخلاقی و دینی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد دیلم با اشاره به وظایف شهرداری ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، افزود: یک بخش کار آمر به معروف و نهی از منکر، ادارات وشهرداری ها هستند و باید به گونه ای عمل شود که ادارات و شهرداری ها وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی کردن شهرها یکی از وظایف شهرداری ها

اسلامی کردن شهرها یکی از وظایف شهرداری ها