مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:002024-01-02پزشكي

تشکیل 274 پرونده جدید ناباروری در بیمارستان تخصصی زنان بجنورد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تشکیل 274 پرونده جدید ناباروری در بیمارستان بنت الهدی بجنورد(بیمارستان تخصصی زنان) خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تشکیل 274 پرونده جدید ناباروری در بیمارستان بنت الهدی بجنورد(بیمارستان تخصصی زنان) خبر داد.

دکتر عبدالله کبریایی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: طی 9 ماه سال جاری 5121 خدمت تشخیصی و درمانی به مراجعان در بخش ناباروری بیمارستان بنت الهدی بجنورد انجام شده است.

وی افزود: 4081 خدمت ویزیت، 1486 سونوگرافی، 294 مورد IO، 78 مورد IUI، 41 مورد انتقال جنین و 45 مورد پانکچر در این مدت انجام شده است.

کبریایی با بیان اینکه با راه اندازی بخش تکمیلی ناباروری در این بیمارستان اکنون، این خدمات در دسترس مراجعان است، ادامه داد: از ابتدای امسال تا دی ماه، 274 پرونده جدید ناباروری نیز در این بخش تشکیل شده است که زیر نظر پزشک فوق تخصص خدمات دارو درمانی، آی او (IO) و آی یو آی (IUI) را با همکاری مامای ارشد سیستم دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه مراحل اولیه تأیید تسهیلات ناباروری نیز در این بیمارستان انجام می شود، خاطرنشان کرد: در بازه زمانی اعلام شده 190 پرونده تاییده اولیه تسهیلات را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 274 پرونده جدید ناباروری در بیمارستان تخصصی زنان بجنورد

تشکیل 274 پرونده جدید ناباروری در بیمارستان تخصصی زنان بجنورد