مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:352023-12-30سياسي

شهیدان الگویی برای تبعیت از امامین انقلاب هستند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: شهیدان با چهار شاخصه ایمان سرشار، پیروی از پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، تبعیت از امامین انقلاب و عمل خالصانه قیام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، آیین تشییع و تدفین شهید گمنام عرصه دفاع مقدس روز جمعه هشتم دی ماه در عمادشهر مرکز بخش صحرای باغ لارستان با حضور سردار کوشکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولین و مردم برگزار شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار داشت: خداوند عزتمند شهیدان را زنده و عندربهم یرزقون توصیف کرده است، این مصداق و توصیف برای همه شهیدان است، شهیدان نه فقط اصحاب بدر بلکه همه آنانی هستند که در طول همه زمانها برای دفاع از مظلوم از خودگذشتگی کردند.

سردار کوشکی گفت: امروز در این خطه میزبان شهید گمنام هستیم، شهیدی که 40 سال پیش در چنین ایامی برای دفاع از دین خدا و مرزهای این میهن قیام کرد و از جان شیرین و ارزشمند خودش گذشت.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای غزه افزود: شهیدانی که امروز در غزه به دفاع برخاسته اند، اگرچه اهل سنت اند اما مورد حمایت شیعه هستند تا امروز 21 هزار نفر به دست جنایتکارترین ها به شهادت رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان الگویی برای تبعیت از امامین انقلاب هستند

شهیدان الگویی برای تبعیت از امامین انقلاب هستند