مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 20:452024-01-02سياسي

ارائه 20 درصد خدمات دولتی در پنجره ملی از پایان دی ماه


وزیر ارتباطات در هفتمین جلسه کمیته نظارتی آیین نامه اجرایی قانون بودجه سال 1402 گفت: بر اساس قانون تا پایان دی ماه، 20 درصد خدمات دستگاه ها باید به صورت هوشمند به مردم ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از وزارت ارتباطات، هفتمین جلسه کمیته نظارتی آیین نامه اجرایی بند ج تبصره 7 قانون بودجه سال جاری درباره الکترونیکی و هوشمند سازی خدمات دولت با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میثم لطیفی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران مربوطه، برگزار شد.

در این جلسه که برای بررسی وضعیت اتصال وزارت علوم و دستگاه های تابعه آن به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تشکیل شده بود، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اتمام زمان قانونی اتصال دستگاه ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، گفت: بر اساس قانون تا پایان دی ماه، 20 درصد خدمات دستگاه ها نیز باید به صورت هوشمند به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 33 میلیون نفر در این پنجره ثبت نام و احراز هویت شده اند، افزود: روزانه نیز بین 3 تا 4 میلیون نفر به این پنجره مراجعه و از حدود 70 درصد خدمات ارائه شده دولتی استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 20 درصد خدمات دولتی در پنجره ملی از پایان دی ماه

ارائه 20 درصد خدمات دولتی در پنجره ملی از پایان دی ماه