مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:252024-01-20بين الملل

اسراییل برای تامین مخارج سربازانش دست در جیب فلسطینیان کرد


رژیم صهیونیستی زیر فشار مالی تامین هزینه های سربازان ذخیره حاضر در جنگ غزه بخشی از حقوق فلسطینیان ساکن قدس و سرزمین های اشغالی را هم کسر می کند.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس کارگران فلسطینی ساکن مناطق اشغالی برای جنگ غزه صورت حسابی سنگین تر پراخت می کنند و افزون بر به سرقت بردن دستمزدشان، مورد تشدید سرکوبگری، تبعیض و اخراج هم قرار می گیرند این را تحلیلگر فلسطینی در گفت وگو با العربی الجدید بیان داشت.

 رییس فدراسیون اتحادیه های کارگری در رژیم صهیونیستی آرنون بار دیوید، اخیراً  با وزارت دارایی این رژیم برای کسر مبلغ 471 شکل (یک دلار = حدود 3.

78 شکل) از دستمزد کارگران بخش دولتی و خصوصی این رژیم به منظور حمایت از مخارج سربازان صهیونیست در جنگ غزه به توافق رسیده است.

مقامات صهیونیست اخیرا طرحی به ارزش 9 میلیارد شکل(2.

4 میلیارد دلار) را  برای کمک مالی به سربازان ارائه دادند اما دیری نپایید که معلوم شد به دلیل کسری مالی سنگین شش تا هفت درصد تولید ناخالص داخلی این رژیم در نتیجه جنگ، وعده ها درباره کمک های مالی به سربازان و خانواده هایشان پوچ و تو خالی است و باید با اعمال مالیات و کسری از حقوق ساکنان سرزمین های اشغالی بخش عمده هزینه این طرح را تامین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل برای تامین مخارج سربازانش دست در جیب فلسطینیان کرد

اسراییل برای تامین مخارج سربازانش دست در جیب فلسطینیان کرد