مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:102024-01-07اجتماعي

17 مرکز مشاوره برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری فعال است


مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس 17 مرکز مشاوره در سطح استان فعال است و همچنین افرادی که دسترسی به مراکز مشاوره ندارند می توانند مشکلات دانش آموزان خود را با مشاوران خط 1570 مطرح و راهنمایی دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، افشین امیریان صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در این نشست تصویب طرح دهکده ورزشی استان با عنوان اردوبام انجام شد چرا که ساخت این مرکز کمک بسیاری در جهت افزایش نشاط دانش آموزان و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: پروژه کشوری اردوگاه شهید چمران شهرستان سامان در مرحله فاز خوابگاهی قرار دارد که امید است تا پایان سال راه اندازی شود و با وجود این مرکز دانش آموزان در فضاهای پر نشاط و اردوگاهیفعالیت های فرهنگی خود را انجام می دهند.

وی ادامه داد: در این جلسه وضعیت آسیب های اجتماعی در مدارس مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پایش جدی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی مدارس انجام شود.

امیریان عنوان کرد: جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس 17 مرکز مشاوره در سطح استان فعال است و همچنین افرادی که دسترسی به مراکز مشاوره ندارند می توانند مشکلات  دانش آموزان خود را با مشاوران خط 1570 مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 مرکز مشاوره برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری فعال است

17 مرکز مشاوره برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری فعال است