مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:052023-12-25اجتماعي

نمایش دستاورد شرکت های دانش بنیان گلستان در رویداد ملی مدیریت بحران


مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: دستاوردهای شرکت های دانش بنیان استان گلستان در رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی از چهارم تا 6 دی ماه امسال در تهران به نمایش گذاشته می شود.

- نعمت الله حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: دومین رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی از فردا چهارم دی ماه تا 6 دی ماه در تهران در بخش های مختلف نمایشگاهی، هنری، شرکت های دانش بنیان و کارگاه های آموزشی در تهران برگزار می شود.

وی تصریح کرد: از استان گلستان نیز دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و آثار کودکان و نوجوانان خطه سرزمین برادری در بخش هنری در این رویداد شرکت خواهند داشت.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خاطرنشان کرد: این رویداد در سال گذشته در سطح ملی برگزار شد و امسال در سطح بین المللی با حضور برخی از کشورهای جهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: حضور در این رویداد فرصت خوبی است تا ضمن به نمایش گذاشتن دستاوردهای استان گلستان در حوزه های مختلف از تجارب و دانش استان ها و کشورهای دیگر در مدیریت بحران بهره مند شد.

حاجی زاده گفت: در سال گذشته بیش از 313 اثر از دانش آموزان کودک و نوجوان استان گلستان در حوزه مدیریت بحران و راهکارهای مقابله با این بحران در قالب نقاشی و انشاءنویسی به دست ما رسید و امسال نیز بیش از 200 اثر هنری از مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش دستاورد شرکت های دانش بنیان گلستان در رویداد ملی مدیریت بحران

نمایش دستاورد شرکت های دانش بنیان گلستان در رویداد ملی مدیریت بحران