مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 08:552023-12-27ورزشي

آغاز دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گلستان


مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گلستان گفت: دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان با حضور 48 تیم از دانشگاه های سراسر گلستان در دانشگاه غیر انتفاعی حکیم جرجانی گرگان و به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گلستان آغاز شد.

- مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گلستان خبر داد: آغاز دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گلستان ایسنا/گلستان مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گلستان گفت: دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان با حضور 48 تیم از دانشگاه های سراسر گلستان در دانشگاه غیر انتفاعی حکیم جرجانی گرگان و به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گلستان آغاز شد.

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه 48 تیم از دانشگاه های مختلف سراسر گلستان در این دوره از مناظرات با هم به رقابت می پردازند، افزود: این دوره از مسابقات مرحله مقدماتی است که به صورت تک حذفی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سه تیم به عنوان تیم های اول، دوم و سوم انتخاب و به ترتیب رتبه جوایز 60، 40 و 20 میلیون ریالی دریافت می کنند، افزود: نفرات برتر علاوه بر جوایز نقدی نشان علمی خواجه نصیرالدین طوسی را دریافت کرده و به مسابقات منطقه ای و کشوری اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گلستان

آغاز دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گلستان