مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:002024-01-06سياسي

ستاد اقامه نماز، بازیابی و بازنگری برای جهش در اقامه نماز را مورد توجه قرار دهد


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: در دانشگاه ها لازم است مجموعه سیاست گذار که همان ستاد اقامه نماز است، موضوع بازیابی و بازنگری برای جهش در اقامه نماز را مورد توجه قرار دهد.

- ایسنا/زنجان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: در دانشگاه ها لازم است مجموعه سیاست گذار که همان ستاد اقامه نماز است، موضوع بازیابی و بازنگری برای جهش در اقامه نماز را مورد توجه قرار دهد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی، امروز (شنبه 16 دی ماه) در سی امین اجلاسیه نماز که با حضور رییس جمهور در زنجان در حال برگزاری است، با بیان اینکه 3 هزار 400 نمازخانه و 280 مسجد در دانشگاه های کشور داریم، اظهار کرد: زیباترین نمازها در موسسات عالی و دانشگاهی اقامه می شود.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با بیان اینکه باید قدر مجاهدت های رهبر معظم انقلاب و ایثار شهدا را بدانیم، چرا که بسیاری از دستاوردهای ما در فضای معنوی دانشگاه ها مرهون این مجاهدت ها است، ادامه داد: در دهه 60 اعتکاف در بین طلبه ها مهجور بود ولی دانشگاه اعتکاف را سنت عمومی کرد.

وی با اشاره به اینکه نماز جماعت اردوی و جهادی بازدید از مناطق دفاع مقدس و فعالیت های فرهنگی و تربیتی مورد تاکید دانشگاه هاست ولی تا نقطه مطلوب فاصله داریم، گفت: رکن بنیاد جامعه خانواده و آموزش و پرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اقامه نماز، بازیابی و بازنگری برای جهش در اقامه نماز را مورد توجه قرار دهد

ستاد اقامه نماز، بازیابی و بازنگری برای جهش در اقامه نماز را مورد توجه قرار دهد