مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:202023-12-30سياسي

مسئولان برای بهبود رفاه مردم تلاش کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احد آزادی خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در آیین نهم دی ماه در مصلای شهر یاسوج افزود: - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بصیرت و همدلی ایرانیان برای پایبندی به ارزش های نظام جمهوری اسلامی در نهم در ماه متجلی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احد آزادی خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در آیین نهم دی ماه در مصلای شهر یاسوج افزود: حرکت خودجوش مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی در راه حراست از نظام و آرمان های مقدس انقلاب و جایگاه ولایت فقیه سند افتخارآمیزی از دشمن شناسی، هوشیاری و غیرت دینی را در تاریخ این انقلاب به ثبت رساند.

آزادی خواه با بیان اینکه نهم دی ماه سال 1388 تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است، گفت: مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی سال ها پس از حماسه نهم دی ماه با حضور گسترده در آیین های سالگرد این حماسه که بنام روز بصیرت نامگذاری شده پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فتنه گران قصد داشتند تا به بهانه انتخابات بین مردم و نظام جمهوری اسلامی فاصله بیاندازند اما نهم دی ماه نه بزرگ ملت ایران به آنها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای بهبود رفاه مردم تلاش کنند

مسئولان برای بهبود رفاه مردم تلاش کنند