مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:302024-01-03اقتصادي

شهرک های صنعتی استان اردبیل تحت پوشش فیبر نوری قرار می گیرند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از آغاز اجرای پروژه فیبر نوری در کلیه شهرک ها و نواحی استان با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از آغاز اجرای پروژه فیبر نوری در کلیه شهرک ها و نواحی استان با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار کرد: در دنیای پرشتاب امروزی، فراهم کردن زیرساخت های ارتباطی نقش بسیار مهمی در افزایش بهره وری و توسعه بازار و فروش محصولات واحدهای تولیدی دارند و به عنوان یکی از عوامل توسعه اقتصادی هر کشور محسوب می شوند.

وی از برنامه های این شرکت به منظور توسعه زیرساخت های ارتباطی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و تصریح کرد: به منظور تکمیل و توسعه این زیرساخت ها، طی قرارداد با شرکت مخابرات استان، شبکه فیبر نوری در تمامی معابر شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: هزینه این پروژه مهم زیرساختی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال از سوی شرکت شهرک های صنعتی تامین خواهد شد و شرکت مخابرات استان نیز به عنوان مجری طرح، نسبت به اجرای آن اقدام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های صنعتی استان اردبیل تحت پوشش فیبر نوری قرار می گیرند

شهرک های صنعتی استان اردبیل تحت پوشش فیبر نوری قرار می گیرند