مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:552024-01-07سياسي

تایید صلاحیت 313 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس در گلستان


رییس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات گلستان با بیان اینکه بررسی صلاحیت 517 کاندیدای استان توسط هیئت نظارت به اتمام رسیده و مراتب به نامزدها پیامک شده است، - ایسنا/گلستان رییس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات گلستان با بیان اینکه بررسی صلاحیت 517 کاندیدای استان توسط هیئت نظارت به اتمام رسیده و مراتب به نامزدها پیامک شده است، افزود: ثبت شکایت و ارائه مستندات رد صلاحیت و یا عدم احراز شدگان از امروز آغاز شده است.

حمیدرضا بهمنی نژاد ظهر امروز یکشنبه 17 دی ماه 1402 در یازدهمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی گلستان که در دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: فرآیند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری طبق برنامه تدوین شده در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پس از اتمام بررسی های هیئت نظارت گلستان، صلاحیت 517 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی بررسی شد، ادامه داد: از این تعداد کاندیدا صلاحیت 313 نفر تأیید و 204 نفر یا رد صلاحیت و یا عدم احراز شده اند.

رییس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات گلستان با تأکید بر اینکه حدود 61 درصد کل داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان تأیید صلاحیت شده اند، خاطرنشان کرد: از امروز یک شنبه 17 دی ماه 1402 داوطلبینی که در هیئت نظارت استان و مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 313 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس در گلستان

تایید صلاحیت 313 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس در گلستان