مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:402024-01-02اقتصادي

استفاده از فناوری نانوحباب ساز در بیش از 100 گلخانه کشور


مدیرعامل یکی از شرکت های فناور از فروش 2 برابری دستگاه های نانوحباب ساز این شرکت در سال جاری خبر دارد و گفت: در حال حاضر در بیش از 100 گلخانه در کشور از تجهیزات نانوحباب ساز این شرکت استفاده می شود.

- مدیرعامل یکی از شرکت های فناور از فروش 2 برابری دستگاه های نانوحباب ساز این شرکت در سال جاری خبر دارد و گفت: در حال حاضر در بیش از 100 گلخانه در کشور از تجهیزات نانوحباب ساز این شرکت استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کازرونی با اشاره به حضور این شرکت به عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات نانوحباب ساز در دهمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی تهران، گفت: این نمایشگاه تا 14 دی ماه در ایران مال برگزار می شود و شرکت ما نیز در این نمایشگاه حاضر است.

استقبال خوبی از غرفه ما صورت گرفته و تنها در روز اول نمایشگاه چند قرارداد فروش به امضاء رسید که بیشتر متقاضیان از حوزه گلخانه بودند.

به نظر می رسد که فناوری نانوحباب به خوبی در بخش کشاورزی معرفی شده و فعالان حوزه کشاورزی از مزیت های این فناوری مطلع شده اند.

سال گذشته نیز در این نمایشگاه حاضر بودیم و پارسال نیز توانستیم فروش نسبتا خوبی داشته باشیم.

به نقل از ستاد نانو، مدیرعامل این شرکت افزود: در روز اول نمایشگاه چهار دستگاه نانوحباب ساز به گلخانه داران پرورش دهنده فلفل و گوجه فرنگی فروختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری نانوحباب ساز در بیش از 100 گلخانه کشور

استفاده از فناوری نانوحباب ساز در بیش از 100 گلخانه کشور