مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:252023-12-25اقتصادي

وصول 5 هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی در زنجان


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از صدور نزدیک به 5 هزار میلیارد ریال برگه تشخیص مالیاتی در سال گذشته خبر داد و گفت: این مبلغ تراکنش های مالی کتمان شده بود و ما اطلاعی نداشتیم و یا اینکه همکاران پیگیری کرده و یا اینکه ماده 181 اجرا شده است.

- فیروز شکوری، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه موضوع فرارهای مالیاتی طبق دستورالعمل موجود سازمان پیگیری می شود، اظهار کرد: در این رابطه یک گروه ویژه هم تشکیل شده و پرونده هایی هم در دست اقدام است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از صدور نزدیک به 5 هزار میلیارد برگه تشخیص مالیاتی در سال گذشته خبر داد و افزود: این مبلغ تراکنش های مالی کتمان شده بود  و یا اینکه همکاران پیگیری کرده و یا اینکه ماده 181 اجرا شده است.

وی با بیان اینکه گروه ویژه، به صورت تخصصی مبارزه با پول شویی و فرار مالیاتی را پیگیری می کند، ادامه داد: سامانه سوت زنی هم فعال است که اطلاعاتی از طریق مردم جمع آوری می شود و در صورت مستند بودن، قابل پیگیری بودن و در صورت منتج به نتیجه شدن، افراد  مورد حمایت قرار می گیرند.

  پرونده مالیاتی شرکت تهیه و تولید مواد روی در زنجان نیست شکوری با بیان اینکه پرداخت مالیات شرکت GTI پارسیان در استان زنجان وصول می شود، ادامه داد: این شرکت بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 5 هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی در زنجان

وصول 5 هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی در زنجان