مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:502024-01-08اقتصادي

واکسیناسیون دو میلیون و 800هزار راس دام کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با تب برفکی


مدیرکل دامپرشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واکسیناسیون ایمن سازی دو میلیون و 800 هزار راس دام سبک و سنگین این استان در مقابله با تب برفکی خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دامپرشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واکسیناسیون ایمن سازی دو میلیون و 800 هزار راس دام سبک و سنگین این استان در مقابله با تب برفکی خبر داد.

سید مختار رجایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: فاز ملی تب برفکی بصورت همزمان با سراسر کشور از دوم اسفند 1402 آغاز و تا 15 بهمن ماه ادامه خواهد داشت که در این فاز قریب به 90 درصد جمعیت دام سبک و سنگین استان تحت پوشش رایگان واکسیناسیون تب برفکی قرار خواهد گرفت.

وی اظهارکرد: در این راستا تعداد دو میلیون و 800 هزار راس دام سبک و سنگین با استفاده از توان همکاران بخش دولتی و خصوصی در قالب 20 اکیپ واکسیناسیون ایمن سازی خواهند شد.

مدیرکل دامپرشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عملیات مایه کوبی رایگان تب برفکی در همه واحدهای روستایی، عشایری و صنعتی مراکز پرورشی اعمال خواهد شد که انتظار می رود دامداران عزیز نهایت همکاری را با اکیپ های واکسیناسیون دامپزشکی داشته باشند و از هرگونه نقل و انتقال و جابه جایی دام بدون مجوز بهداشتی حمل از ادارات دامپزشکی شهرستان خودداری کرده و درصورت خرید دام جدید حتما به مدت دو هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دو میلیون و 800هزار راس دام کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با تب برفکی

واکسیناسیون دو میلیون و 800هزار راس دام کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با تب برفکی