مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:452024-01-11سياسي

کارنامه بسیج در اقدام و عمل حوزه اقتصاد مقاومتی، درخشان است


امام جمعه شهرستان آبیک بسیج را تنها نهادی دانست که در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل کرده و به فرمایش مقام معظم رهبری در این زمینه جامه عمل پوشانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، حجت الاسلام تقی روحانی در اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن اجتماعات یاسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک برگزار شد، سبک زندگی اسلامی، افزایش جمعیت و فرزندآوری و اقتصاد مقاومتی را از دغدغه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: هر چه از سبک زندگی اسلامی فاصله بگیریم به همان اندازه جامعه اسلامی آسیب خواهد دید و شوخی بردار هم نیست.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی باید در عناوینی همچون زندگی روزانه، روابط شغلی و اداری، اجتماعی و خانوادگی و غیره گنجانده شود چرا که هر چقدر سبک زندگی تجملاتی تر و اشرافی گری باشد از سبک زندگی اسلامی فاصله خواهیم گرفت و صدمه می خوریم.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: جمعیت کشور رو به پیری است که اثرات منفی بر جای خواهد گذاشت و لازم است برای افزایش جمعیت حمایت های لازم از زوجین و خانواده های چند فرزندی صورت گیرد.

ر وحانی اقتصاد مقاومتی را کلید واژه برون رفت از همه مشکلات ذکر و اضافه کرد: در دولت قبل، از اقتصاد مقاومتی به ریاضت اقتصادی تفسیر شد که با این تفسیر اشتباه، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه بسیج در اقدام و عمل حوزه اقتصاد مقاومتی، درخشان است

کارنامه بسیج در اقدام و عمل حوزه اقتصاد مقاومتی، درخشان است