مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 01:202024-01-17اقتصادي

تکمیل پروژه گازرسانی به شهر عنبرآباد تا تیرماه 1403


در نشست فرماندار عنبرآباد با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، از تکمیل پروژه گازرسانی به شهر عنبرآباد در سال آینده سخن به میان آمد، ضمن اینکه 600 کیلومتر لوله گذاری در روستاها نیز در دستور کار است.

- ایسنا/کرمان در نشست فرماندار عنبرآباد با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، از تکمیل پروژه گازرسانی به شهر عنبرآباد در سال آینده سخن به میان آمد، ضمن اینکه 600 کیلومتر لوله گذاری در روستاها نیز در دستور کار است.

  یزدان افشاری پور 27 دی ماه در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: دغدغه ما تکمیل گازرسانی به تمام نقاط شهر عنبرآباد است که باید هر چه سریعتر علمک گذاری انجام شود.

فرماندار عنبرآباد راه اندازی اداره گاز شهرستان را در تسریع روند گازرسانی مؤثر دانست و افزود: باید همه خدمات در حوزه گاز در همین شهرستان انجام شود و نیروی انسانی و خودرویی نیز نسبت به حجم کار تامین شود.

افشاری پور همکاری شهرداری عنبرآباد را در روند گازرسانی مثبت ارزیابی کرد و گفت: شهرداری عنبرآباد در بحث لوله گذاری در شهر همکاری بسیار خوبی با شرکت گاز داشته که باعث شده 95 درصد کار انجام شود.

وی افزود: یکی از مطالبات جدی مردم شهر عنبرآباد آسفالت معابر است و کار خانه آسفالت آماده بهره برداری است و منتظر اتمام علمک گذاری شرکت گاز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه گازرسانی به شهر عنبرآباد تا تیرماه 1403

تکمیل پروژه گازرسانی به شهر عنبرآباد تا تیرماه 1403