مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:462023-12-30سياسي

سخنگوی سپاه پاسداران: 9 دی صحنه بی نظیر پیوند مردم با ولایت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در اجتماع گرامیداشت 9 دی در بندرعباس اظهار کرد: 9 دی را از این جهت گرامی می داریم که پیوند عمیق مردم با ولایت و فرهنگ انقلابی خود را نشان داد.

وی با تصریح بر این که مردمان این سرزمین به جهت فرهنگ دینی و اعتقادی عمیق خود، حامی انقلاب بوده و در لحظه لحظه این انقلاب همراه بوده و جانفشانی کرده اند، خاطرنشان کرد: 9 دی، اعلان از جانب رهبر معظم انقلاب برای حضور مردم بود و هیچ جریان سیاسی نمی تواند مدعی رقم زدن این حماسه بزرگ شود.

مردم ایران مردم هوشمندی و وظیفه شناسی هستند.

  سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که هر زمانی که در انقلاب اسلامی یک مرحله تحول و نشاط بوجود می آید، دشمنان تلاش می کنند این شیرینی را در کام مردم تلخ کنند، خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از این مناسبت هاست که  شادی آفرین و فصل بسیار مهم در راه رسیدن انقلاب به مسیر آرمان ها است که مردمان کشور،  قانگذاران را برای پیمودن یک دوره پیشرفت و توسعه انتخاب می کنند و نوع و وزن سیاسی جریانات سیاسی را رقم می زند.

دشمن بدنبال ادامه دادن مشاجره به فضای پس از انتخابات ها است سردار رمضان شریف ادامه داد: مردم با زبان رای، گرایشات خود را نشان می دهند اما دشمن در تمامی  انتخابات به گونه ای جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سپاه پاسداران: 9 دی صحنه بی نظیر پیوند مردم با ولایت است

سخنگوی سپاه پاسداران: 9 دی صحنه بی نظیر پیوند مردم با ولایت است