مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:462023-12-30سياسي

روحانیون اهل سنت: 9 دی حاصل بصیرت و زمان شناسی ملت ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، تقویم ورق خورد دوباره به سالروز خلق حماسه بزرگ 9 دی رسیدیم روزی که ملت با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و حضور با بصیرت خود بساط فتنه بزرگی را برچیدند، فتنه ای که دشمنان برای جدایی بین مردم و حاکمیت و در نهایت، براندازی نظام طراحی و اجرا کرده بودند.

دست های پلیدی که در داخل و خارج از مرزهای کشور با برنامه ریزی های مختلف از آستین بیرون می آمد تا شادکامی مردم را در حماسه حضور بی نظیر در انتخابات88 تلخ کنند اما بصیرت و دشمن شناسی به موقع ملت در 9 دی نقشه دشمنان را نقش برآب کرد.

فتنه خاموش شد اما حماسه 9 دی 88 همچنان ماندگار است و ملت ایران این روز سرنوشت ساز را زنده نگه داشته و به شکرانه آن هر سال جشن می گیرند.

وحدت کلمه ملت در9 دی بساط فتنه را برچید ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج درباره ایام الله 9 دی 88 می گوید: بصیرت، ولایت مداری و وحدت کلمه ملت در 9 دی بساط فتنه را برچید.

وی خاطرنشان کرد: بصیرت ملت ایران مانع تحقق توطئه های دشمنانی شد که با تمام قدرت و توان برای ضربه زدن کاری به نظام مقدس ایران به میدان آمده بودند.

وی از 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت نام برد و اذعان کرد: اگر بصیرت و آگاهی مردم نبود فتنه 88 کشور را دچار مشکل جدی می کرد اما همبستگی و وفاداری مردم به رهبر معظم انقلاب و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون اهل سنت: 9 دی حاصل بصیرت و زمان شناسی ملت ایران است

روحانیون اهل سنت: 9 دی حاصل بصیرت و زمان شناسی ملت ایران است