مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 20:302024-01-12اجتماعي

کولاک شدید در گردنه گرمک محور رزن- آوج


تمام راه های شهرستان های رزن و درگزین باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است و در برخی از مقاطع شاهد پدیده کولاک زمینی هستیم که این مستلزم رانندگی با سرعت مطمئنه است.

- رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان رزن از وقوع کولاک شدید در گردنه گرمک محور رزن-آوج و اجرای 900 کیلومتر باند برف روبی و نمک پاشی با استفاده از 280 تن ماسه ونمک در راه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ایسنا، مجید یمینی گفت: 31 نفر نیروی راهدار با استفاده از 22 دستگاه از ماشین الات راهداری در سه راهدارخانه در طرح راهداری زمستانی سال 1402 فعالیت خواهند داشت.

وی اظهار کرد: تمام راه های شهرستان های رزن و درگزین باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است و در برخی از مقاطع شاهد پدیده کولاک زمینی هستیم که این مستلزم رانندگی با سرعت مطمئنه است.

ادامه مه گرفتگی و کولاک مقطعی در محورهای همدان-کرمانشاه و همدان-سنندج رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان بهار نیز از ادامه مه گرفتگی و وقوع پدیده کولاک مقطعی در محورهای همدان-کرمانشاه و همدان-سنندج خبر داد.

وحید صفدری افزود: هم اکنون عوامل راهداری شهرستان بهار مشغول برف روبی و نمک پاشی مقاطع کولاک گیر این شهرستان هستند و تا به این لحضه حدود 950 کیلومتر باند برفروبی و نمکپاشی در سطح راههای بهار انجام شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک شدید در گردنه گرمک محور رزن- آوج

کولاک شدید در گردنه گرمک محور رزن- آوج