مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:002024-01-07ورزشي

رستگار: فردوسی پور، کریمی نشو!


احسان رستگار منتقد سینما و تلویزیون نوشت: عادل فردوسی پور و تیم او اصرار دارند تا نمک روی زخم هم وطنانشان بپاشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، برنامه فوتبال 360 به تهیه کنندگی و اجرای عادل فردوسی پور اخیرا در صفحه خود در فضای مجازی پستی را منتشر کرده است که در آن به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرده است.

احسان رستگار منتقد سینما با انتشار پستی در فضای مجازی به این اقدام برنامه فوتبال 360 واکنش نشان داد و در متنی با عنوان فردوسی پور، کریمی نشو نوشت: عادل فردوسی پور و تیم او اصرار دارند تا نمک روی زخم هم وطنانش بپاشد.

این منتقد اضافه کرد: صفحه فوتبال 360 مطلبی را درباره خاطره بازی دیدار ایران و رژیم صهیونیستی در 29 اردیبهشت 1348 منتشر کرد تا شاید به همه یادآوری کند که در زمان پهلوی ایران رژیم صهیونیستی را به رسمیت می شناخته است و یحتمل مقصود نظر پنهان این مطلب، آن بوده که مشکلات و دشمنی ها، از وقتی آغاز شده که ما، این وجود نامشروع را حتی حاضر نشده ایم با نامی جز رژیم صهیونیستی، خطاب کنیم، چه رسد که در هر ساحتی، از جمله ورزش به رسمیت بشناسیمش.

احسان رستگار تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از بدو تولد منفورترین ساختار سیاسی در کل دنیا و منحوس ترین رژیم، برای همه آزادگان جهان به شمار می رفته و امروز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستگار: فردوسی پور، کریمی نشو!

رستگار: فردوسی پور، کریمی نشو!