مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 00:502023-12-21اقتصادي

راه تجارت گلستان به کشورهای اوراسیا باز شود


آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه منطقه آزاد اینچه برون دروازه ورود به آسیای میانه است، افزود: باید راه تجارت به کشورهای اوراسیا را باز کنیم.

- ایسنا/گلستان آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه منطقه آزاد اینچه برون دروازه ورود به آسیای میانه است، افزود: باید راه تجارت به کشورهای اوراسیا را باز کنیم.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 در نشست توسعه زنجیره های ارزش با حضور فعالان اقتصادی استان گلستان که در دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط امروز کشور شرایط سخت بوده و کار کردن هم در چنین شرایطی سخت است.

وی با بیان اینکه باید حرکت های جهادی شود و بدون پشتوانه های جهادی نمی شود کارها را پیش برد، ادامه داد: قطعاً حرکت جهادی پشتوانه مکتبی می خواهد و نمونه ای از این کارها را در عملیات احیا و علاج بخشی خلیج گرگان دیدیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان، حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی برجسته دانست و افزود: باید به شخصیت این شهید بزرگوار فکر کرد و درس آموخت زیرا هر کجا خطر وجود داشت، وی حاضر بود، زیرا دلش به خدا وصل بود.

وی با تأکید بر اینکه سفرهای استانی دستاوردهای بسیاری را در اقصی نقاط کشور دارد، خاطرنشان کرد: حضور رییس جمهور و هیئت دولت در استان ها می تواند گره ها را باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه تجارت گلستان به کشورهای اوراسیا باز شود

راه تجارت گلستان به کشورهای اوراسیا باز شود