مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:052024-01-02سياسي

رییسی: حضور سلایق مختلف را بستری برای شکل گیری مجلس قوی و تقویت دولت می دانیم


رییس جمهور حضور سلایق مختلف را باعث هم افزایی در مسیر پیشبرد کشور دانست و گفت: دولت نه تنها از حضور سلایق مختلف در مجلس نگران نیست، بلکه آن را بستری برای شکل گیری مجلس قوی می داند که می تواند تقویت دولت و در نتیجه افزایش قدرت و اقتدار ایران را به دنبال داشته باشد.

- رییس جمهور حضور سلایق مختلف را باعث هم افزایی در مسیر پیشبرد کشور دانست و گفت: دولت نه تنها از حضور سلایق مختلف در مجلس نگران نیست، بلکه آن را بستری برای شکل گیری مجلس قوی می داند که می تواند تقویت دولت و در نتیجه افزایش قدرت و اقتدار ایران را به دنبال داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی شامگاه دوشنبه در نشستی صریح و صمیمی با بیش از 50 نفر از سران احزاب و فعالان سیاسی کشور، با بیان اینکه این نشست در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تلاش برای ایجاد شور و افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو برگزار شده است، چنین جلساتی را در نزدیک کردن نگاه ها به یکدیگر و هم افزایی احزاب و چهره های سیاسی، اجتماعی و اثرگذار در تقویت فضای انتخاباتی در جامعه موثر دانست.

رییس جمهور در این جلسه 3 ساعته که با طرح دیدگاه ها، نظرات و انتقادات های گوناگون همراه بود، با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت صدیقه طاهره(س) و نیز سالروز میلاد امام خمینی(ره)، حضور در جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: حضور سلایق مختلف را بستری برای شکل گیری مجلس قوی و تقویت دولت می دانیم

رییسی: حضور سلایق مختلف را بستری برای شکل گیری مجلس قوی و تقویت دولت می دانیم