مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 20:302024-01-01سياسي

مناظره بی پرده نمایندگان رسانه ای اصولگرا و اصلاح طلب


نمایندگان رسانه ای دو تشکل اصولگرا و اصلاح طلب در مناظره ای که از شبکه رادیویی گفت وگو پخش شد با سرد دانستن فضای سیاسی و اجتماعی کشور به نقش منفی احزاب و جریان های سیاسی رقیب در به وجود آمدن این فضا پرداختند.

- نمایندگان رسانه ای دو تشکل اصولگرا و اصلاح طلب در مناظره ای که از شبکه رادیویی گفت وگو پخش شد با سرد دانستن فضای سیاسی و اجتماعی کشور به نقش منفی احزاب و جریان های سیاسی رقیب در به وجود آمدن این فضا پرداختند.

آنان بر نقش شورای نگهبان در تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس متمرکز شدند و سخنانی را مطرح کردند که این سخنان موجب شد مجری برنامه حق اعضای شورای نگهبان برای حضور در برنامه و ارائه توضیحات در این درباره را محفوظ بداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین برنامه شش در دو ویژه برنامه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور امیرحسین جوانشیر فعال سیاسی و رسانه و سجاد سالک رییس دفتر سیاسی حزب ندای ایرانیان در استودیو شماره دو رادیو گفت وگو برگزار شد.

در این نشست نقش شورای نگهبان و احزاب سیاسی در کاهش یا افزایش مشارکت سیاسی مورد بررسی قرار گرفت.

امین صبحی مجری برنامه از نمایندگان تشکل های سیاسی حاضر پرسید: احزاب چه نقشی در کاهش یا افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات دارند؟ سجاد سالک پاسخ داد: احزاب مختلف در جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره بی پرده نمایندگان رسانه ای اصولگرا و اصلاح طلب

مناظره بی پرده نمایندگان رسانه ای اصولگرا و اصلاح طلب