مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:102023-12-28حوادث

سارق حرفه ای و هم دستش دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با وقوع سرقت های سریالی به شیوه قاپزنی در غرب شهر تهران، - رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق حرفه ای تلفن همراه در غرب تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با وقوع سرقت های سریالی به شیوه قاپزنی در غرب شهر تهران، کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدامات گسترده خود را برای شناسایی و دستگیری سارقین آغاز کردند.

وی افزود: آذر ماه سال جاری خبری مبنی بر دستگیری یک پیک موتوری که محموله تلفن همراه هوشمند مسروقه (تعداد 20 عدد) را جا به جا می کرد توسط گشت انتظامی به اداره هجدهم ارسال شد و طی عملیاتی ضربتی، این پیک موتوری دستگیر و در بازجویی ابتدایی اقرار داشت که برای یک شرکت حمل و نقل اینترنتی مشغول به کار است و با توجه به اینکه محموله در بسته بندی کامل و غیر قابل پیش بینی است، از محتویات آن بی اطلاع است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات پیک موتوری، به محلی که بسته پستی را تحویل گرفته بود اعزام شده و موفق شدند 2 مرد را که سفارش محموله را داده بودند، دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق حرفه ای و هم دستش دستگیر شدند

سارق حرفه ای و هم دستش دستگیر شدند