مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:052024-01-13اجتماعي

مسیر مواصلاتی 65 روستا در آذربایجان غربی با تلاش راهداران بازگشایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: یک هزار کیلومتر از جاده های شمال و جنوب استان طی شبانه روز گذشته با تلاش راهداران، - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: یک هزار کیلومتر از جاده های شمال و جنوب استان طی شبانه روز گذشته با تلاش راهداران، برف روبی، نمک پاشی و برای تردد خودروها آماده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: یک هزار کیلومتر از جاده های شمال و جنوب استان طی شبانه روز گذشته با تلاش راهداران، برف روبی، نمک پاشی و برای تردد خودروها آماده شد، در این مدت، مسیر مواصلاتی 65 روستا در آذربایجان غربی بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر محور مواصلاتی 17 روستا در نقاط مختلف آذربایجان غربی مسدود است که با وجود تداوم بارش، روند بازگشایی آن ها توسط تیم های راهداری ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: برای بازگشایی مسیر های اصلی و روستایی طی شبانه روز گذشته در آذربایجان غربی، بیش از 100 راهدار فعال بوده و 700 تن شن و ماسه مصرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر مواصلاتی 65 روستا در آذربایجان غربی با تلاش راهداران بازگشایی شد

مسیر مواصلاتی 65 روستا در آذربایجان غربی با تلاش راهداران بازگشایی شد