مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:552024-01-09اقتصادي

افزایش دستمزد موجب ماندگاری نیروهای کار در بنگاه ها


عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران با اشاره به افزایش آمار بیمه شدگان جدید تامین اجتماعی، افزایش دستمزد را موجب رونق کارخانه ها، - عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران با اشاره به افزایش آمار بیمه شدگان جدید تامین اجتماعی، افزایش دستمزد را موجب رونق کارخانه ها،ماندگاری نیروی کار در بنگاه و افزایش بهره وری و کیفیت محصول دانست.

محسن باقری در گفت وگو با ایسنا، درباره آمار بیمه شدگان جدید تامین اجتماعی اظهار کرد: اگر داده های آماری مرکز آمار ایران را بررسی و وضعیت اشتغال را از سازمان تامین اجتماعی دریافت کنیم، می بینیم تعداد کارگاه ها افزایش یافته و از آمار بیکاران کم شده و به آمار اشتغال و بیمه شدگان جدید تامین اجتماعی افزوده شده است.

وی افزود: با بررسی آمارهای موجود می توان گفت که از بخش بیمه های اختیاری کمی کاسته شده است چون یارانه حمایتی قالیبافان و رانندگان برداشته شده و به بخش بیمه های اجباری اضافه شده است.

عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار تصریح کرد: تا قبل از این برای یک دانش آموخته و تحصیلکرده دانشگاهی با مدرک لیسانس یا دکترا نمی صرفید که وقتش را در اختیار کارفرما بگذارد و حقوق ناچیز بگیرد ولی وقتی که رشد 57 درصدی در حقوق و دستمزد اتفاق افتاد، عمده نیروهایی که حاضر به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دستمزد موجب ماندگاری نیروهای کار در بنگاه ها

افزایش دستمزد موجب ماندگاری نیروهای کار در بنگاه ها