مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:402024-01-09بين الملل

حزب الله پایگاه نظامی «المناره» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازکروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حمله با سلاح مناسب به پایگاه نظامی «المناره» رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

- حزب الله پایگاه نظامی المناره رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد همزمان با حملات گسترده موشکی مقاومت لبنان به مناطق شمالی فلسطین اشغالی، پایگاه نظامی المالکیه ارتش اشغالگر با سلاح مناسب مجاهدان حزب الله هدف قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حمله با سلاح مناسب به پایگاه نظامی المناره رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و قهرمان آن، مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز سه شنبه (به وقت محلی)، پایگاه المالکیه رژیم صهیونیستی را با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که مناطق شمالی فلسطین اشغالی صبح امروز سه شنبه هدف حملات گسترده موشکی مقاومت از جنوب لبنان قرار گرفت و آژیر خطر در بسیاری از شهرک های صهیونیست نشین به صدا درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله پایگاه نظامی «المناره» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

حزب الله پایگاه نظامی «المناره» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد