مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:502024-01-01بين الملل

یک نظرسنجی از حمایت قابل توجه آمریکایی ها از یک رهبر «ضد دموکراسی» خبر داد


نتایج یک مطالعه مشخص کرد طیف گسترده ای از آمریکایی های متعلق به همه گرایشات سیاسی طرفدار روی کار آمدن رهبرانی که اساسا ضد دموکراتیک باشند، هستند.

- یک نظرسنجی از حمایت قابل توجه آمریکایی ها از یک رهبر ضد دموکراسی خبر داد نتایج یک مطالعه مشخص کرد طیف گسترده ای از آمریکایی های متعلق به همه گرایشات سیاسی طرفدار روی کار آمدن رهبرانی که اساسا ضد دموکراتیک باشند، هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه اینترنتی کانورسیشن در تشریح نتایج این مطالعه ابتدا با اشاره به تحولات مربوط به شورش ششم ژانویه طرفداران دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق، در کنگره آمریکا می نویسد: این درست است که بسیاری از کسانی که در این شورش شرکت کردند با عواقبی شامل مجازات حبس مواجه شده اند.

همچنین بسیاری از کسانی که به دروغ ادعا کردند دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیروز شده، در کاندیداتوری خود برای پست های ایالتی شکست خوردند و کمیته کنگره که در مورد این شورش تحقیق می کند، به ارجاع ترامپ به وزارت دادگستری برای اتهامات جنایی رأی داد.

اما از سوی دیگر بیش از 100 نفر از اعضای کنگره که به نتایج این انتخابات آزاد و عادلانه اعتراض کردند، در مبارزه انتخاباتی برای کسب مجدد کرسی خود پیروز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نظرسنجی از حمایت قابل توجه آمریکایی ها از یک رهبر «ضد دموکراسی» خبر داد

یک نظرسنجی از حمایت قابل توجه آمریکایی ها از یک رهبر «ضد دموکراسی» خبر داد