مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:102023-12-22اقتصادي

فعالیت مداوم فرودگاه کلاله آرزوی مردم ماست/ تحول کلاله با سفر دوم دولت به گلستان


فرماندار شهرستان کلاله از آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله به عنوان یکی از پروژه های مهم این سفر خبر داد.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کلاله از آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله به عنوان یکی از پروژه های مهم این سفر خبر داد.

فرهاد شیبک آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله را به عنوان یکی از پروژه های مهم برشمرد و گفت: یکی از آرزوها دیرینه مردم کلاله و شرق استان ساخت فرودگاهی است که همه ظرفیت های آن آماده بوده و چندین سال در نوبت ساخت آن هستیم، امروز با حضور وزیر کشور آغاز عملیات اجرایی آن با اعتبار 50 میلیارد ریالی کلید خورد.

وی با اشاره به بهره برداری بخشی از فاز عملیاتی طرح آبرسانی به شهرستان کلاله، افزود: در طی 2 سال اخیر به دلیل تنش های بسیار و تنفس چندین ساله، در نهایت با اختصاص 500 میلیارد ریال در همین دولت این طرح به امید حل بخشی از تنش های آبی مردم شهرستان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان کلاله از بهره ­برداری یک واحد ورزشی سالن کشتی با کمک دولت و خیرین در این شهرستان خبر داد و گفت: از جمله موارد دیگر که در این سفر به افتتاح رسید می ­توان به بهره ­برداری بخشی از تجهیزات پست63/20 کیلو ولت برق، راه اندازی واحدهای صنعتی بخش خصوصی مانند واحدهای تولید باتری، گلخانه، باغداری و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مداوم فرودگاه کلاله آرزوی مردم ماست/ تحول کلاله با سفر دوم دولت به گلستان

فعالیت مداوم فرودگاه کلاله آرزوی مردم ماست/ تحول کلاله با سفر دوم دولت به گلستان