مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:302024-01-08فرهنگي

به تماشای فیلم های کوتاه برگزیده بروید


5 فیلم کوتاهِ برگزیده ایرانی که در دوره های مختلفِ جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران نیز حضور داشتند، از بیستم دی ماه 1402 در سینماهای هنر و تجربه در قالب یک فیلم سینمایی بلند؛ - اکران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،این پنج فیلم کوتاه همراه با معرفی مختصری از آن ها؛ به شرح ذیل است: فیلم کوتاه تکه ای از تو به کارگردانی هادی نوری، که در 4 رشته نامزد دریافت جایزه سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شد؛ شامل کارگردانی، بازیگری، تصویربرداری و طراحی گریم که از میان این رشته ها توانست سه جایزه ی بازیگری، تصویربرداری و طراحی گریم را دریافت کند.

فیلم کوتاه رنگارنگ به کارگردانی محمدرضا مرادی، در چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه داستانی شده بود و در سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه، کارگردان این فیلم موفق به دریافت جایزه ویژه بنیاد سینمایی فارابی شد و اعتبارنامه اولین فیلم بلند خود را نیز کسب کرد.

از دیگر افتخارات فیلم کوتاه رنگارنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد: نامزدی بهترین طراحی جلوه های ویژه فیلم کوتاه تهران نامزد بهترین فیلمنامه اقتباسی فیلم کوتاه تهران نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فجر منتخب جشنواره ریور ایتالیا منتخب جشنواره فرهنگ کالیفرنیا فیلم کوتاه مریضخانه مرکزی به کارگردانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تماشای فیلم های کوتاه برگزیده بروید

به تماشای فیلم های کوتاه برگزیده بروید