مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:002024-01-01پزشكي

لزوم استفاده از فناوری هسته ای در تشخیص و درمان سرطان


رییس مرکز تحقیقات سرطان علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی گفت: اکنون بحث تاثیرات فناوری هسته ای و اتمی در درمان سرطان مطرح است که این فناوری باید به کمک تشخیص و درمان سرطان بیاید.

- رییس مرکز تحقیقات سرطان علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی گفت: اکنون بحث تاثیرات فناوری هسته ای و اتمی در درمان سرطان مطرح است که این فناوری باید به کمک تشخیص و درمان سرطان بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسماعیل اکبری در حاشیه برگزاری نخستین سمپوزیوم پلاسما پزشکی ایران اظهار کرد: کشور ما از نظر ابتلا به بیماری سرطان دارای وضعیت استثنایی است و حدود یک چهارم کشورهای غربی نسبت به جمعیت کشور دارای بیماران مبتلا به سرطان هستیم.

وی تصریح کرد: سرعت رشد سرطان در کشور ما نسبت به سایر کشورهای دنیا تقریبا زیاد است که باید نسبت به این مساله چاره اندیشی شود و برنامه ریزی های دقیق صورت گیرد.

اکبری تاکید کرد: اکنون بحث تاثیرات فناوری هسته ای و اتمی در درمان سرطان مطرح است که این فناوری باید به کمک تشخیص و درمان سرطان بیاید.

وی توضیح داد: در 2 سال گذشته و برای تشخیص و درمان بیماری سرطان کارهای بسیار بزرگی را با سازمان انرژی اتمی ایران آغاز کرده ایم که یکی از اقدامات انجام شده در زمینه پلاسما است و پلاسما به دلیل یون های منفی، مثبت و رادیکال آزاد نسبت به سایر مواردی که خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از فناوری هسته ای در تشخیص و درمان سرطان

لزوم استفاده از فناوری هسته ای در تشخیص و درمان سرطان