مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 18:302024-01-11ورزشي

شفر تعداد مربیان استقلالی لیگ را بالانس کرد!


سرمربی آلمانی و اسبق استقلال پس از سال ها دوری این بار در آبادان حضور پیدا کرد تا دومین حضور در لیگ برتر را تجربه کند، او کار سختی در صنعت نفت آبادان دارد و با شرایطی کاملا متفاوت نسبت به استقلال هدایت این تیم را باید به عهده بگیرد.

- با پیوستن شفر به صنعت نفت تعداد مربیان استقلال به عدد 4 رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، نیم فصل نخست لیگ برتر برای مربیان استقلالی متفاوت او و آنها تجربیات مختلفی به دست آوردند، جواد نکونام قهرمان نیم فصل شد، رضا عنایتی به پیکان پیوست، محمود فکری و مهدی رحمتی نتوانستند فصل را به پایان برسانند و ساکت الهامی تحت فشار و با نتایج نه چندان خوب در مس رفسنجان حضور دارد، لیگ با چهار مربی استقلالی شروع شد و با جدایی دو نفر از آنها و حضور مجدد عنایتی و شفر نیم فصل دوم هم با چهار مربی استقلالی آغاز خواهد شد.

با جدایی مهدی رحمتی و محمود فکری و بازگشت رضا عنایتی به لیگ برتر تعداد مربیان استقلالی به عدد سه رسیده بود و نسبت به ابتدای فصل یک مربی کاهش پیدا کرده بود، اما با بازگشت وینفرد شفر به فوتبال ایران و صعنت نفت آبادان تعداد مربیان استقلالی لیگ برتر مجدد به عدد 4 رسید.

سرمربی آلمانی و اسبق استقلال پس از سال ها دوری این بار در آبادان حضور پیدا کرد تا دومین حضور در لیگ برتر را تجربه کند، او کار سختی در صنعت نفت آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفر تعداد مربیان استقلالی لیگ را بالانس کرد!

شفر تعداد مربیان استقلالی لیگ را بالانس کرد!