مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:052024-01-19سياسي

حسینیه معلی، شوخی مداحان را با چه هدفی علنی کرد؟+فیلم و عکس


تولیدکنندگان برنامه تلویزیونی حسینیه معلی در آستانه پخش فصل پنجم این برنامه با انتشار تیزری از پخش فصل جدید خبر دادند، اما این تیزر موافقان و مخالفان بسیاری در فضای مجازی داشت.

-   مداحان همیشه شوخ طبعی دارند این فیلم توسط صفحه اصلی برنامه و سیدبشیر حسینی (طراح این برنامه) منتشر شد و مداحان حاضر در آن برنامه هم آن را بازنشر کردند.

این فیلم موافقان و مخالفان بسیاری داشت.

محسن عراقی، مداح اهل بیت(ع) این اتفاق را خوب توصیف کرد و سجاد محمدی نوحه سرا در خصوص آن نوشت: این اتفاق همیشه در پشت صحنه مجالس هیأت مرسوم است و مداحان شوخ طبعی دارند.

ما با صدای شما گریه می کنیم از سوی دیگر هم بسیاری از مخاطبان هم این رفتار را نقد کردند و نوشتند مگر استندآپ کمدی است و یا دیگری نوشت: ما با صدای شما گریه می کنیم، لطفاً نکنید! افراد بسیاری هم در مواجهه با این فیلم، رفتار باوقار سیدرضا نریمانی را تحسین کردند.

هدف چیست؟ در این شکی نیست که مداح هم یک انسان است و شوخ طبعی برای او عیب به حساب نمی آید و این رویه امر طبیعی پشت صحنه های هیأت های مذهبی هم به حساب می آید، اما انتشار گسترده این شوخی ها در فضای مجازی با چه هدفی رخ داده است؟ مداح، الگوست مداحان کشور و فضای هیأت ها همیشه با این انتقاد رو به رو بوده است که صرفاً به عزا می پردازند و محزون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه معلی، شوخی مداحان را با چه هدفی علنی کرد؟+فیلم و عکس

حسینیه معلی، شوخی مداحان را با چه هدفی علنی کرد؟+فیلم و عکس