مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 20:462024-01-07سياسي

استاندار مازندران: همه ساز وکارها برای برگزاری انتخابات در مازندران آماده است


استاندار مازندران با بیان اینکه امکان دارد به دلیل آماده سازی زیرساخت ها از جمله گسترش فیبرنوری، مازندران به عنوان یکی از استان ها به صورت آزمایشی در حوزه انتخابات الکترونیکی مطرح شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، استاندار مازندران، سیدمحمود حسینی پور عصر امروز در جلسه شورای فرمانداران در فرمانداری چالوس اظهار کرد: با توجه به ایام پایان سال و به طور طبیعی پیش بینی حضور میلیونی گردشگران و مسافران که از سطح کشور وارد استان مازندران می شوند در این جلسه تصمیماتی خوبی اتخاذ شد.

وی به امنیت و اقدامات در حوزه برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: تا این لحظه براساس گزارش های فرمانداران هیچ مشکل خاص امنیتی در استان نداریم.

حسینی پور با بیان اینکه همه ساز وکارها برای برگزاری انتخابات آماده است، گفت: مقدمات کار در همه شهرستان ها آماده است.

استاندار مازندران مسکن ملی را یکی از موضوعات اصلی در استان دانست و بیان کرد: دو شهرک بزرگ در استان مازندران برای مسکن ملی در حال آماده سازی است که با این دو شهرک در دامنه مسکن ملی استان اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و رتبه استان مازندران در این بخش ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی ضمن بیان اینکه هنوز در رابطه با انتخابات الکترونیکی از سوی وزارت کشور ابلاغیه ای صادر نشده است، اظهار کرد: امکان دارد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: همه ساز وکارها برای برگزاری انتخابات در مازندران آماده است

استاندار مازندران: همه ساز وکارها برای برگزاری انتخابات در مازندران آماده است