مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 20:302024-01-07اقتصادي

افزایش وصول حقوق دولتی معادن در گیلان


مدیرکل صمت گیلان از افزایش دریافت حقوق دولتی معادن و برداشت های موقت خبر داد و گفت: دریافت حقوق دولتی معادن و برداشت های موقت از ابتدای امسال تاکنون بیش از 260 میلیارد تومان بوده است.

- تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از افزایش 51 درصدی وصول حقوق دولتی در 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: دریافت حقوق دولتی معادن و برداشت های موقت به میزان 260 میلیارد و 416 میلیون تومان بوده درحالی که این میزان وصول حقوق دولتی در مدت مشابه سال گذشته 171 میلیارد و 887 میلیون تومان بوده است.

  وی با اشاره به رشد 53 درصدی اجازه برداشت ها از ابتدای امسال تاکنون افزود: 118 مجوز برداشت جهت تأمین مصالح پروژه های راه آهن رشت-آستارا، آزادراه قزوین-رشت و سایر پروژه های ملی صادرشده درحالی که در سال گذشته فقط 77 اجازه برداشت صادرشده بود.

  مدیرکل صمت گیلان با اشاره به میزان وضعیت برداشت مواد معدنی اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت میلیون و 873 هزار تن مواد معدنی از معادن استان برداشت شد که نسبت به 9 ماه سال قبل 11 درصد رشد را نشان می دهد.

پورحیدری با تأکید بر اینکه مصالح رودخانه ای را به عنوان معدن دائم به رسمیت نمی شناسیم، بیان کرد: نهادهای متولی رودخانه ها و منابع طبیعی تکالیف نظارتی در حفظ انفال دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش وصول حقوق دولتی معادن در گیلان

افزایش وصول حقوق دولتی معادن در گیلان