مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:002023-12-26اجتماعي

آلایندگی سه شرکت در اهواز محرز است/ پایش شبانه صنایع آلاینده


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به پایش شبانه شرکت فولاد خوزستان، کربن بلک و نوین چوب و مشهود بودن آلودگی این سه شرکت، - گفت: از قبل این صنایع به مراجع قضایی معرفی و برای آن ها پرونده تشکیل شده است اما گزارش این بازدید و انجام نشدن اقدامات کنترلی از سوی آن ها نیز به مراجع قضایی ارائه خواهد شد.

فرهاد قلی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم آلودگی هوای اهواز اظهار کرد: در پی شرایط اضطرار آلودگی هوا که در چند ماه اخیر در اهواز و سایر نقاط خوزستان رخ داده است، یکی از کارهایی که در کارگروه هوای پاک خوزستان برنامه ریزی شد، گشت ها و پایش های شبانه صنایع در اطراف اهواز و سایر شهرها بوده است که این کار در اهواز و دیگر نقاط استان در حال انجام است.

پایش شبانه صنایع آلاینده اهواز وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر صنایع، شب ها فعالیت بیشتری دارند و شب ها نیز سکون هوا بیشتر رخ می دهد، ضروری است که کاهش آلودگی هوا بیشتر رعایت شود.

از سوی دیگر یکی از مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا این است که در شرایط اضطرار آلودگی هوا، صنایعی که از قبل اخطاریه گرفته اند نباید در شرایط سکون هوا فعالیت داشته باشند.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به برقراری گشت های شبانه محیط زیست از صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلایندگی سه شرکت در اهواز محرز است/ پایش شبانه صنایع آلاینده

آلایندگی سه شرکت در اهواز محرز است/ پایش شبانه صنایع آلاینده