مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:202023-12-28سياسي

جواد امام: به شورای نگهبان حق وتو دادند


در مورد اینکه حزبی کاندیدایی داشته باشد و یا قصد داشته باشد بر خلاف جریان اصلاحات تصمیم بگیرد، بنده بی اطلاع هستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، سکوت نصفه و نیمه چهره های اصلاح طلب در فاصله کوتاه باقیمانده تا انتخابات 1402، سوال برانگیز شده تا جایی که بسیاری از چهره های این جریان از جمله مرتضی الویری بر این باور هستند که سکوت خاتمی به معنای اعتراض نسبت به روند انتخابات است.

اما در میان سکوت فراگیر اصلاح طلبان نسبت به انتخابات بعضاً تحرکات حزبی مشاهده می شود که رنگ و بوی انتخاباتی دارد و از این رو گمانه ارائه لیست از سوی احزاب اصلاح طلبی نظیر حزب کارگزاران سازندگی تقویت شده است.

سخنگوی جبهه اصلاحات در واکنش به این احتمالات به خبرگزاری خبرآنلاین می گوید؛ در مورد اینکه حزبی کاندیدایی داشته باشد و یا قصد داشته باشد بر خلاف جریان اصلاحات تصمیم بگیرد، بنده بی اطلاع هستم.

الان بفرمایید از چهره شاخص کارگزاران چه کسانی در انتخابات هستند؟ وی تاکید می کند؛ رفتار برنامه ریزان مجریان، ناظران و قانونگذاران به نحوی بوده که این اتفاق موجب گلایه مندی رهبری هم شده و چنانچه ایشان می گویند انتخابات آزاد، عادلانه و رقابتی با حضور نمایندگان همه جریان های سیاسی است اما آن چه پررنگ شده این است که همه احزاب حاضر در انتخابات از یک جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد امام: به شورای نگهبان حق وتو دادند

جواد امام: به شورای نگهبان حق وتو دادند