مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:052024-01-17اجتماعي

برگزاری اردوهای دانش آموزی در فارس با رویکرد هویت سازی


مدیرکل آموزش و پرورش فارس می گوید در برگزاری اردوهای دانش آموزی، باید الزامات کار مهیا باشد و اردو به گونه ای برگزار شود که به هویت سازی دانش آموزان کمک کند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس می گوید در برگزاری اردوهای دانش آموزی، باید الزامات کار مهیا باشد و اردو به گونه ای برگزار شود که به هویت سازی دانش آموزان کمک کند.

محمد خلیل عسکری در جلسه ساماندهی اردوهای دانش آموزی استان اظهار کرد: امیدواریم در ماه رجب برنامه های خوبی در زمینه برگزاری اعتکاف دانش آموزی ارائه شود.

وی افزود: همه برنامه های ما حول مدرسه محوری اجرایی می شود؛ لذا بر اساس این سیاست،مدیران مدارس باید در خصوص اردوها تصمیم بگیرند.

عسکری تصریح کرد: در برگزاری اردوهای دانش آموزی، الزامات کار مهیا باشد و اردو به گونه ای برگزار شود که به هویت سازی دانش آموزان کمک کند.

وی بر ارسال مجدد دستورالعمل اردوها به مدارس تاکید و عنوان کرد: اطلاع رسانی دقیق از نحوه برگزاری اردوهای دانش آموزی در دستور کار قرار گیرد .

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین پیوست فرهنگی در حین برگزاری اردوهای دانش آموزی را از موارد مهمی دانست که باید به آن توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،عسکری در پایان گفت: استفاده از ظرفیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای دانش آموزی در فارس با رویکرد هویت سازی

برگزاری اردوهای دانش آموزی در فارس با رویکرد هویت سازی