مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:202023-12-27اقتصادي

پیشنهاد وزارت بهداشت برای افزایش بیش از 45 درصدی تعرفه های پزشکی


بعد از دو سال متمادی که میزان افزایش تعرفه های درمانی انتقادات و اعتراضات زیادی به دنبال داشت، حالا دولت مردان خبر از تدارک افزایشی چشمگیر در این تعرفه ها می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، تصمیم گیری درباره میزان افزایش برخی تعرفه های سالانه در دستور کار نهادهای مختلف قرار گرفته و به زودی شاهد برگزاری نشست هایی خواهیم بود که بسیاری از مردم و اقشار مختلف چشم انتظار نتایج و مصوبات آنها هستند.

نشست هایی که یکی از آنها مربوط به تعیین تعرفه های درمانی است و آن گونه که معاون وزیر خبر داده، احتمالا هفته آینده برگزار خواهد شد.

نکته جالب توجه اما نه برگزاری نشست مربوط به تعیین تعرفه درمانی سال آینده در شورای عالی بیمه، که پیشنهادی است که برای طرح در این نشست تدارک دیده است.

پیشنهادی که با حضور دیگر اعضا و در کنار سایر پیشنهادات مطرح می شود و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و از آنجایی که نقش وزارت در این فرایند بسیار پررنگ است، احتمالا مصوبه نهایی به این پیشنهاد نزدیک خواهد بود.

سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به احتمال برگزاری جلسه شورای عالی بیمه در این خصوص در هفته آینده، درباره روند تعیین تعرفه می گوید: در این نشست درصدی که در شورای معینِ شورای عالی بررسی شده، اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد وزارت بهداشت برای افزایش بیش از 45 درصدی تعرفه های پزشکی

پیشنهاد وزارت بهداشت برای افزایش بیش از 45 درصدی تعرفه های پزشکی